تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برآورد خسارات ناشی از ریزگردها در خوزستان

کد خبر: ۵۱۲۷۹۳

۵۶۸  بازدید

معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: میزان خسارات ناشی از پدیده ریزگردها در استان خوزستان برآورد و به هیات دولت اعلام شده تا پس از بررسی های لازم اعتبارات وهزینه های آن پرداخت شود.

خبرگزاری ایرنا: معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: میزان خسارات ناشی از پدیده ریزگردها در استان خوزستان برآورد و به هیات دولت اعلام شده تا پس از بررسی های لازم اعتبارات وهزینه های آن پرداخت شود.

اسماعیل نجار شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح ساختمان مدیریت بحران استانداری خوزستان ، اظهارکرد: در ماه های اخیربسیاری از استان های کشور به دلایل مختلف متحمل خسارت های سنگینی شده اند که میزان این خسارت ها برآورد شده و گزارش آن به موقع نیز به هیات دولت اعلام شده است.


وی افزود: به صورت معمول ظرف 15 روز پس از وضعیت بحرانی در هر استانی و بروز خسارت ها، گزارش آن به دولت اعلام شده و درخصوص پرداخت خسارت ها اقدامات لازم صورت می گیرد و فرایند تامین اعتبار آن با تشخیص دولت است.


معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در روزهای اخیر در خراسان وقوع زلزله خسارت هایی را به برخی از مناطق این استان وارد کرده و در برخی از استان ها نیز با پدیده سیل مواجه بودیم که همین امر کار ما را در پرداخت خسارت ها دشوار کرده است.
وی بیان کرد: در خوزستان وقوع پدیده گرد و غبار و بحث ریزگردها شرایط سختی را برای شهروندان ایجاد کرد.


نجار تصریح کرد: اکنون موظف هستیم بر اساس حوادثی که در کشور به وجود می آید آن ها را در دستورالعمل های مشخص شده قرار داده و با برآورد دستگاه های اجرایی استان ها، گزارش ها را به دولت انعکاس دهیم.


وی ادامه داد: در حال حاضر 80 درصد منشا گرد و غبار در کنترل کشور نیست و نیاز است که بیشتر از همیشه از طریق مجامع بین المللی برای مقابله با این پدیده وکنترل آن تلاش کنیم.
ساختمان جدید اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برآورد خسارات ناشی از ریزگردها در خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..