تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نهاوندیان: جوان شاغل، دنبال مواد مخدر نمی‌رود

کد خبر: ۵۱۲۷۸۹

۱۲۷  بازدید

رییس دفتر رییس جمهور از افزایش ٢٥ برابری ظرفیت نگهداری و درمان معتادان استان تهران نسبت به چهار سال قبل خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس دفتر رییس جمهور از افزایش ٢٥ برابری ظرفیت نگهداری و درمان معتادان استان تهران نسبت به چهار سال قبل خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد نهاوندیان در حاشیه افتتاح فاز سه مرکز نگهداری و درمان اخوان و در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ظرفیت نگهداری و درمان معتادان در استان تهران نسبت به چهار سال قبل ٢٥ برابر شده است.

وی افزود: در بازدیدی که سه ماه قبل از این منطقه انجام شد، برای افزایش ظرفیت نگهداری معتادان در مرکز تصمیم گیری شد.

رییس دفتر رییس جمهور از اقدام فوری برای افزایش ۴۰ درصدی مرکز اخوان خبر داد و گفت: اجرای سه فاز بعدی نیز پیگیری خواهد شد و در آینده این مجموعه کل نیاز غرب استان تهران را می تواند پاسخگو باشد.

نهاوندیان ادامه داد: خوشبختانه با اقدام فوری نیروی انتظامی، منطقه گورستان نصیرآباد که محل فروش و توزیع مواد مخدر بود، پاکسازی شده  و امنیت و آرامشی در آنجا برای مردم بوجود آمده است.

وی خاطر نشان کرد: در سالی که به نام اقدام و عمل نامگذاری شده بود، این اقدامات نمونه خوبی از اقدام و عمل بود و امیدواریم در سال ٩٦ نیز که سال تولید و اشتغال است، در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان تلاش خوبی انجام شود و مطمئنا جوان بانشاط و دارای شغل هرگز به سمت اعتیاد و مواد مخدر نخواهد رفت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نهاوندیان: جوان شاغل، دنبال مواد مخدر نمی‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..