تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه تماس صوتی تلگرام را فعال کنیم؟

چگونه تماس صوتی تلگرام را فعال کنیم؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش شرکت تلگرام اعلام کرد که امکان برقراری تماس صوتی برای کاربران این پیام‌رسان در کشورهای اروپایی فعال شده است. اما این قابلیت ساعتی پیش برای کاربران ایرانی نیز امکان‌پذیر شد. از این پس کاربران ایرانی تلگرام می‌توانند از این امکان برخوردار شوند. 

برای این کار لازم است اپلیکیشن تلگرام را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید. پس از این کار در گوشه سمت راست صفحه شخصی تلگرام خود علامت تماس صوتی را خواهید دید و با کلیک روی آن می‌توانید با شخص مورد نظرتان تماس صوتی برقرار کنید. البته به شرطی که طرف مقابل شما نیز آنلاین باشد و تلگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کرده باشد.

تماس صوتی تلگرام برای ایرانیان فعال شد

در صورتی که تلگرام طرف مقابل به‌روزرسانی نشده باشد پیغامی به این در صفحه گوشی نمایش داده می‌شود.

تماس صوتی تلگرام برای ایرانیان فعال شد

برای آپدیت تلگرام روی لینک زیر کلیک کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه تماس صوتی تلگرام را فعال کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..