تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار صورت های مالی سال 95 "سم

 

 

 

شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران در دوره 12 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 95 مبلغ 867 میلیارد و 681 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ  434  ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران صورت های مالی یکساله منتهی به 30 آذر ماه 95 را حسابرسی شده و با سرمایه یک هزار میلیارد ریال منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، این شرکت طی سال مالی 95 موفق شد مبلغ 969 میلیارد و 99 میلیون ریال درآمدهای عملیاتی کسب کند.

از درآمد این شرکت هزینه‌های فروش، اداری و عمومی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 881 میلیارد و 12 میلیون ریال رسید.

از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و هزینه های غیر عملیاتی کسر شد و سود خالص دوره به مبلغ 867 میلیارد و 681 میلیون ریال رسید و بر این اساس مبلغ 434 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد.

به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ یک هزار و 107 میلیارد و 986 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار صورت های مالی سال 95 "سم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..