تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در آخرین اپدیت Google Photos شاهد اضافه شدن قابلیت video stabilization به صورت بسیار حرفه‌ای هستیم

همه ما دوست داریم که ویدیو‌های گرفته شده خود را در بهترین حالت یعنی بدون لرزش ببینیم اما چه کنیم که یا گوشی ما از OIS بهره‌ای نبرده است و یا قابلیت نرم‌افزاری آن برای مدل گوشی ما عرضه نشده است در هر صورت امشب گوگل آپدیتی را عرضه کرد که به خوبی نیاز ما را برطرف خواهد کرد. در ادامه همراه باشید.

زمانی که شما اپلیکیشن Google Photos  را آپدیت کنید می‌توانید حتی ویدیو‌های قبلی خودتان را هم انتخاب، سپس پردازش video stabilization را انتخاب و بعد از منتظر باشید تا تغییرات بسیار شگفت انگیز را ببینید!

ویدیو اول که بدون اعمال این پردازش است:

ویدیو خروجی پس از اعمال پردازش فوق:

بسیار تحسین برانگیز است. نظر شما چیست؟

لینک کوتاه:

phonearena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در آخرین اپدیت Google Photos شاهد اضافه شدن قابلیت video stabilization به صورت بسیار حرفه‌ای هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..