تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انسداد هفت محور مواصلاتی

طغیان رودخانه کبیر هراز در آمل

هفت محور مواصلاتی در کشوربه دلایلی مانند نبود ایمنی،رانش زمین و طغیان رودخانه مسدود شده‌اند.

 به گزارش ایسنا، در استان آذربایجان شرقی(محورهای جلفا - مرند، مرند - تبریز و بناب - تبریز) باران باریده و استان خراسان رضوی(محورهای باغچه - نیشابور و باغچه - تربت حیدریه) همراه با وزش باد شدید و کاهش دید بوده است.

ترافیک در باند شمالی آزادراه تهران - کرج(محدوده کارخانه درنا تا پل فردیس) و باند شمالی آزادراه کرج - قزوین(محدوده پل فردیس تا مهرویلا) نیمه سنگین بوده است.سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

به گزارش سایت پلیس راهور ناجا، محور شمشک-دیزین در استان‌های تهران و البرز ،محور پونل -خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل ومحور اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان،محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت نبود ایمنی مسدود هستند همچنین محور شیراز-جهرم در استان فارس به دلیل تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه، محور استهبان-نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین و محور فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان به دلیل طغیان رودخانه مسدود شده‌اند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انسداد هفت محور مواصلاتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..