تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرملین: مذاکره پوتین – تیلرسون سازنده بود

پسکوف، سخنگوی کرملین

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (پنج‌شنبه) گفت، پوتین در دیدار با وزیر خارجه آمریکا دیدگاه‌های خود را درباره اینکه چرا روابط آمریکا- روسیه به چنین سطح پایینی رسیده است، مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دیمیتری پسکوف،‌ سخنگوی کاخ کرملین به خبرنگاران گفت: گفت‌وگوهای ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه و رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا "نسبتا سازنده" بوده است. به گفته او، روسیه امید دارد که پیام پوتین به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا برسد.

پسکوف همچنین گفت: در این نشست توافقی کلی درباره لزوم باز نگه داشتن خطوط تماس میان واشنگتن و مسکو حاصل شد.

سخنگوی کرملین همچنین تاکید کرد، رئیس‌جمهوری روسیه دیدگاه‌هایش را درباره شرایط سوریه و تحولات آتی به تیلرسون منتقل کرد.

وی افزود: دیدار پوتین و تیلرسون نشانگر لزوم مذاکره برای یافتن راه حل بود. 

به گفته پسکوف در این دیدار هیچ برنامه‌ای برای دیدار پوتین و ترامپ تدارک دیده نشده است.

سخنگوی کرملین همچنین گفت که زود است این دیدار را به نقطه مثبتی برای تغییر شرایط میان دو کشور دانست.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرملین: مذاکره پوتین – تیلرسون سازنده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..