تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقام پتروشيمي از دانشگاهي‌هاي بسكتبال/ شكست سنگين اراكي‌هاي بحران‌زده

دیدار تیم های بسکتبال شهرداری اراک و شهرداری تبریز

در هفته هفتم از مرحله گروهي ليگ برتر بسكتبال پتروشيمي، نفت آبادان و شيميدر تهران حريفان خود را شكست دادند.

به گزارش ايسنا، در جريان اين سه مسابقه پتروشيمي در مصاف با دانشگاه آزاد عملکرد خوبي داشت و توانست انتقام شكست دور رفت را از اين حريف بگيرد و ٨٠ بر ٦٤ به برتري برسد.
در ديدار تهران شيميدر توانست مسابقه خانگي خود برابر شهرداري گرگان ٨١ بر ٧١ پيروز ميدان باشد و در آخرين مسابقه نيز نفت آبادان به خوبي از شرايط بحران زده شهرداري اراك استفاده كرد و اين تيم را ١١٣ بر ٧١ مغلوب كرد.
اراكي‌ها تصميم نداشتند در اين ديدار حاضر شوند اما براي فرار از باخت فني خود را با اتوبوس به آبادان رساندند. اين تيم يكي از مدعيان فصل بود اما مشكلات مالي گريبانش را گرفته و اين روزها شرايط خوبي ندارد.
انتهاي پيام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقام پتروشيمي از دانشگاهي‌هاي بسكتبال/ شكست سنگين اراكي‌هاي بحران‌زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..