تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: اوضاع آمریکا و روسیه رو به‌ راه می شود

کد خبر: ۵۱۲۶۸۱

۱۵۷۴  بازدید

علیرغم آنکه رؤسای جمهور آمریکا و روسیه در روزهای اخیر از روابط میان ۲ کشور ابراز ناامیدی کرده‌اند، «دونالد ترامپ» در یک پیام توییتری نوشت که اوضاع بین آمریکا و روسیه رو به راه می‌شود.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در یک پیام توییتری در خصوص چشم‌انداز روابط روسیه و آمریکا نوشت: «اوضاع بین ایالات متحده آمریکا و روسیه روبراه خواهد شد. به وقتش، منطق بر همه حاکم شده و صلحی پایدار برقرار می‌شود».

ترامپ در حالی چنین اظهاراتی را مطرح کرده است که روز چهارشنبه (دیروز) در یک نشست خبری با «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو تصریح کرد که روابط آمریکا و روسیه به پایین‌ترین حد رسیده است.

پیش از آن نیز، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه در یک مصاحبه در خصوص روابط مسکو و واشنگتن گفت که سطح اعتماد به واشنگتن به ویژه در سطح نظامی، در دوران ریاست جمهوری ترامپ به جای آنکه بهبود داشته باشد، رو به تنزل رفته است.

وی در این خصوص توضیح داد: «می‌توانیم بگوییم که سطح اعتماد در سطوح کاری به ویژه در سطوح نظامی نه تنها بهتر نشده بلکه تنزل هم داشته است».

ترامپ در یک پیام توییتری دیگر در خصوص چین و کره شمای گفت: «من اطمینان دارم که چین به درستی با کره شمالی برخورد می‌کند. اگر آنها نتوانند با کره شمالی روبرو شوند، آمریکا به همراه همپیمایانش این کار را انجام می‌دهد».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: اوضاع آمریکا و روسیه رو به‌ راه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..