تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق جالب هنگام بازگشت رئال از مونیخ

کد خبر: ۵۱۲۶۷۹

۳۱۳  بازدید

کاروان رئال شب گذشته ساعتی پس از اتمام دیدار برابر بایرن به مادرید بازگشت.

ورزش سه: کاروان رئال شب گذشته ساعتی پس از اتمام دیدار برابر بایرن به مادرید بازگشت.

 رئال مادرید در شبی فراموش نشدنی موفق شد بایرن مونیخ را در آلیانس آرنا با نتیجه 1-2 مغلوب کند و حتی این شانس را داشت که بر تعداد گل های خود نیز بیفزاید. به این ترتیب کهکشانی ها گام بلندی به سوی نیمه نهایی لیگ قهرمانان برداشتند.

اتفاق جالب هنگام بازگشت رئال از مونیخ

کاروان رئال ساعتی پس از اتمام بازی به مادرید بازگشت اما عجیب اینکه کاسیمیرو پرواز را از دست داد و در مونیخ ماندنی شد. ستاره برزیلی رئال به دلیل حضور در آزمایش دوپینگ، نتوانست به موقع خود را به فرودگاه برساند و در مونیخ ماند. او امروز و با پروازی دیگر به مادرید بازگشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق جالب هنگام بازگشت رئال از مونیخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..