تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای علی دایی:پسر یکی از آقایان در سامانه معروف پیامکی استخدام شده‌است!

ادعای علی دایی:پسر یکی از آقایان در سامانه معروف پیامکی استخدام شده‌است!

ورزش > لیگ برتر - دایی می‌گوید آورده بعضی ازمدیران برای پرسپولیس این بوده که قراردادهای مشکوک با بازیکنان خارجی این تیم ببندند بدون اینکه دقایق زیادی را برای این تیم بازی کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی دایی سرمربی نفت تهران امروز در نشست خبری اش قبل از بازی با فولاد درباره مسائل مختلفی حرف زد.اما قسمت حاشیه دار حرف های دایی جایی بود که او درباره استخدام پسر یکی از مدیران پرسپولیس در سامانه معروف پیامکی آنها حرف زد و گفت:«این آقایان سرشان برای تیم شکسته؟ آورده این آقایان چه بوده است؟ آورده آنها این بوده که یکی از پسران آقایان در مجموعه پیامکی معروف استخدام شود و پول‌ها را جابجا کند. آورده‌شان این بوده که دو بازیکن را از اوکراین بیاوردند و اصلا مشخص نشد که چقدر گرفتند  و چطور قراردادشان فسخ شد. این‌ها را گذشت زمان نشان می‌دهد. به هواداران تیم فوتبال پرسپولیس قهرمانی‌شان را تبریک می‌گویم. اگر این تیم قهرمان نمی‌شد، چطور این آقایان می‌خواستند این مسائل را پنهان کنند؟ البته این مسائل بعدا مشخص می‌شود.»


251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای علی دایی:پسر یکی از آقایان در سامانه معروف پیامکی استخدام شده‌است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..