تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجربه‌هایی از «یک روز بخصوص» با باند بزرگ سارقان در محله

تجربه‌هایی از «یک روز بخصوص» با باند بزرگ سارقین در محلهبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام دادن کارهای نیمه تمام هفته و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان به دست آوریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از مسائل روزمره کند.
 
*سینمایی آخر هفته


فیلم‌هایی که بیانگر مسائل اجتماعی هستند، همیشه یک نوع همذات‌پنداری را با مخاطبان ایجاد می‌کنند. فیلم سینمایی «یک روز بخصوص» به نوعی هم راوی واقعیت است و هم تجربه‌هایی را برای درس دادن دارد.
 
در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است؛  
 
حامد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار داده است.
 
بازیگران این فیلم عبارتند از:  
 
مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی، پریناز ایزد یار، محسن کیایی، شیرین آقا کاشی، شیرین یزدان بخش با معرفی افسانه کمالی، مجتبی پیرزاده، بازیگر خردسال: ایلیا نصر الهی
 
سایر عوامل: نویسندگان: همایون اسعدیان و مجید قیصری/ مجری طرح: مازیار میری/ مدیر فیلمبرداری: علی قاضی/ مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: مریم هژیروند/ طراح چهر‌ه‌پردازی: مهردادمیرکیانی/ طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری/ صدابرداران: ساسان نخعی، محمود کاشانی/ مدیر تولید: مجید کریمی/ منشی صحنه: ندا قائدی/ دستیار اول فیلمبردار: آرش رمضانی/ عکاس مهدی دلخواسته/ مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی/ مدیر تدارکات: سید رسول سید حاتمی
 
*تئاتر آخر هفته
 
نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به کارگردانی علی احمدی و بازنویسی متن علی احمدی (بر اساس فیلم فرانسوی به نام «اسم»، نویسنده: ماتیو دولاپرت، الکساندر دولاپتولیر) از 16 فروردین تا 16 اردیبهشت، ساعت 20:30 به مدت 70 دقیقه در تماشاخانه پالیز سالن 2، با بازی (به ترتیب وزن) محسن کیایی، خسرو احمدی، نسیم ادبی، پژمان جمشیدی، علی احمدی، سوگل قلاتیان و با حضور افتخاری فریده سپاه منصور(به صورت ویدئویی) به اجرا در خواهد آمد.
 
 *گالری پردیس ملت


جمعه این هفته، گالری پردیس ملت میزبان دومین جشنواره سراسری دانشجویی نقاشی «ژکال» است. از ميان 1219 اثر 503 شركت كننده از هنرمندان جوان دانشجو از سراسر دانشگاه های ایران تعداد 114 اثر به مرحله دوم اين جشنواره راه پیدا کرده است. پس از انتخاب نهايی، آثار منتخب برای شركت در نمايشگاه گروهی و رقابت برای آثار برگزيده جشنواره در گالری پرديس ملت به نمايش در می‌آيند.
 
 
*فیلم تلویزیونی آخر هفته  
 
فیلم تلویزیونی «بهترین همسایه دنیا» به کارگردانی «عباس مرادیان»، جمعه ۲۵ فروردین ‌ماه ساعت ۱۰:۳۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.


در خلاصه داستان این فیلم تلویزیونی با بازی «امیر حسین صدیق»، «حسن شکوهی» و «روشنک عجمیان» آمده است: پلیسی با خانواده‌اش به محله جدید و یکی از واحدهای آپارتمانی اسباب‌کشی می‌نماید و خیلی زود متوجه رفت‌ و آمدهای مشکوک یکی از واحدهای همسایه می‌گردد. این امر موجب ناراحتی و اعتراض همسر او می‌شود ولی با پیگیری پی می‌برد باند بزرگ سارقین که پلیس سال‌ها در پی دستگیری آنها بوده؛ تحت پوشش شخص محترم و محجوب آن محله، به‌راحتی زندگی می‌کنند...

گزارش از یگانه عرب 
 
انتهای پیام/

 
 
 
 
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجربه‌هایی از «یک روز بخصوص» با باند بزرگ سارقان در محله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..