تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشاگری ویکی‌لیکس: القاعده در صف آمریکاست

کد خبر: ۵۱۲۶۳۷

۱۹۶  بازدید

مشاور امنیت ملی دولت پیشین آمریکا در ایمیلی به «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه وقت، تاکید کرده بود القاعده درخصوص سوریه، طرف آنهاست.

خبرگزاری فارس: سایت افشاگر «ویکی لیکس» اسنادی را از ایمیل‌های «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه پیشین آمریکا منتشر کرده که نشان می‌دهد وی با موضع سازمان تروریستی «القاعده» درباره سوریه، موافق بوده است.

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی رئیس جمهور وقت آمریکا در ایمیلی به کلینتون، با اشاره به پیام ویدئویی که «ایمن الظواهری» سرکرده القاعده در آن زمان علیه دولت سوریه، تاکید کرده بود: «القاعده درخصوص سوریه، طرف ماست... همچنین مسائل آنطور که انتظار داشتیم پیش می‌رود.»

الظواهری در سال 2012 طی یک پیام ویدئوی از مسلمانان در ترکیه و خاورمیانه خواسته بود با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه و حامیانش مبارزه کنند.

افشاگری ویکی‌لیکس: القاعده در صف آمریکاست 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشاگری ویکی‌لیکس: القاعده در صف آمریکاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..