تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان پرداخت سود بانکی رصد می شود

ولی‌‌‌ الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به این سؤال که بانکها نرخ سود مصوب بانک مرکزی را به هیچ عنوان رعایت نمی کنند لذا بانک مرکزی برای وادار کردن بانک ها به رعایت نرخ سود چه برنامه ای دارد، اظهار داشت: بانک مرکزی بازار را رصد می کند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه بانک مرکزی بانک‌های افراط ‌کننده در نرخ سود بانکی را دنبال می‌کند، گفت: پرونده‌هایی به همین دلیل تشکیل و به هیأت انتظامی بانک‌ها ارجاع شده است.

سیف تصریح کرد: این اقدامات نظارتی بانک مرکزی به تدریج بانک‌ها را به سمت کاهش نرخ‌های سود سپرده و تسهیلات هدایت می‌کند‏.

رئیس شورای پول و اعتبار با اشاره به تورم 9 درصد، گفت: در چنین شرایطی نرخ‌های بالای سود بانکی منطق ندارد و باید دو کار را هم‌زمان انجام دهیم؛ اول تلاش کنیم سطح تورم در وضعیت تک‌‌رقمی پایدار بماند و دوم نرخ سود تسهیلات بانکی را به سمت پایین هدایت کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان پرداخت سود بانکی رصد می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..