تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین نقشه روشنایی شب زمین که ناسا منتشر کرد

جدیدترین نقشه روشنایی شب زمین که ناسا منتشر کرد

دانش > نجوم - ناسا جدیدترین نقشه از روشنایی‌های شب کره‌زمین را منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا ، این نقشه جدید از ترکیب نقشه‌هایی که از روشنایی شب در سال‌های گذشته از زمین گرفته شده بود بوجود آمده است.

محققان ناسا راه‌های مختلفی برای نقشه‌برداری از تابش، پراکندگی و انعکاس نور که در سطح زمین و اقیانوس‌ها وجود داشت را امتحان کردند.

از روی روشنایی‌هایی که در این نقشه وجود دارد می‌توان پراکندگی سکونت افراد در مناطق مختلف کره زمین را بررسی کرد. این محققان با ترکیب و ارتقا تصاویر و نقشه‌های پیشین توانستند واضح‌ترین نقشه از روشنایی شب کره زمین را ایجاد کنند.


لازم به ذکر است که این نقشه با ترکیب داده‌هایی که از فصول مختلف سال تهیه شده بود،ایجاد شده است.

۵۴۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین نقشه روشنایی شب زمین که ناسا منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..