تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش اسپرم با تماشای تلویزیون صحت دارد؟

کاهش اسپرم با تماشای تلویزیون | دانشمندان در دانشگاه کپنهاگن 1200 مرد جوان را زیر نظر گرفتند تا بفهمند، یله شدن زیاد روی مبل روی قدرت بچه دار شدن آن‌ها اثر می‌گذارد یا نه.

کاهش اسپرم

محققان دریافته‌اند تماشای روزانه تلویزیون برای 5 ساعت یا بیش‌تر، می‌تواند اسپرم مردان را یک سوم کم کند.

دانشمندان در دانشگاه کپنهاگن 1200 مرد جوان را زیر نظر گرفتند تا بفهمند، یله شدن زیاد روی مبل، روی قدرت بچه دار شدن آن‌ها اثر می‌گذارد یا نه.

کاهش اسپرم با تماشای تلویزیون صحت دارد

نتیجه نشان داد آن‌هایی که مدت زیادی از روز پای تلویزیون می‌نشینند، به طور متوسط در هر میلی لیتر از مایع منی، 37 میلیون اسپرم داشتند. این عدد در بین مردانی که به ندرت تلویزیون می‌دیدند، 52 میلیون در هر میلی لیتر بود.


گروه اول هم چنین هورمون مردانه تستسترون کمتری در خونشان داشتند، که برای تولید اسپرم نیاز است.

ظاهراً نشستن پای کامپیوتر چنین اثر مخربی ندارد. دلیلش احتمالاً این است که آنهایی که پای تلویزیون می‌نشینند، احتمالاً کمتر ورزش می‌کنند یا غذای سالم می‌خورند که برای افزایش باروری بسیار مهم است.

سلامانه

اخبار مرتبط :

اسپرم در مردان | رفع کاهش تولید اسپرم در مردان

اسپرم در مردان و چگونگی افزایش و تقویت آن

تلفن همراه اسپرم را کم می‌ کند؟

هفت راه برای افزایش مقدار اسپرم

15 واقعیت درباره اسپرم مردان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش اسپرم با تماشای تلویزیون صحت دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..