تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ رسمی ویندوز ویستا

به گزارش خبرآنلاین، مایکروسافت با تأیید رسمی اعلام کرد زین پس به‌روزرسانی ویستا انجام نخواهد شد و دارندگان چنین سیستم‌عاملی باید به فکر ارتقا باشند تا در دام حفره‌های و باگ‌های امنیتی احتمالی که پر نخواهند شد، نیفتند.

در دهه 2000 میلادی مایکروسافت سه سیستم‌عامل راهی بازار کرد. در اوایل سال 2000 ویندوز 2000 و بعد ویندوز میلینیوم را عرضه کرد که پر از باگ و مشکل بود و کاربران با چندین کلیک می‌توانستند قفل ویندوز را شکسته و وارد منوی اصلی شوند.

سپس ویندوز ایکس پی آمد تا مشکلات مذکور را از بین ببرد.

ویندوز ایکس پی یکی از محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌ها شد و مایکروسافت تا سال 2008 تا سرویس پک سه آن را به‌روزرسانی کرد که موردتوجه کاربران قرار گرفت.

اما ویندوز ویستا در سال 2006 پر از باگ و خطا عرضه عمومی شد و زمانی شد که سی پی یوهای دو هسته‌ای آمده بود و توانایی ویستا کم!

کارشناسان می‌گویند ویستا سیستم‌عاملی قابل‌عرضه برای عموم نبود و مایکروسافت اشتباه استراتژیک روی آن کرد و تقاضای سخت‌افزار بیشتر روی ویستا در مقایسه با ایکس پی که روی هر سیستمی قابل‌نصب بود، نشان داد که کاربران نمی‌توانند روی ویستا تکیه کنند.

اما درحالی‌که مایکروسافت قرارداد نصب و پشتیبانی ویستا روی سیستم‌های دولتی و سازمانی را بسته بود، به‌ناچار به حیات آن ادامه داد اما امروز رسماً آن را بازنشسته کرد.

ویندوز 2000 / عکس زیر

 

ویندوز ملینیوم/ عکس زیر

 

ویندوز ایکس پی / عکس زیر

 

ویندوز ویستا / عکس زیر

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ رسمی ویندوز ویستا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..