تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرواز گلایدرها در سومین دوره مسابقات سالانه مهندسی مکانیک+ تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سومین دوره مسابقات سالانه مهندسی مکانیک دانشگاه تهران امید حاجی اقراری مسئول مسابقات انجمن علمی دانشکده مکانیک دانشگاه تهران که دیروز در این دانشکده برگزار شد، گفت: این مسابقات امسال با موضوع طراحی و ساخت گلایدر برگزار می شود. پرواز گلایدرها در سومین دوره مسابقات سالانه مهندسی مکانیک

وی اظهار داشت: برای این دوره از مسابقات حدود ۱۹ تیم از دانشگاه های تهران، پیام نور مشهد، الزهرا، خواجه نصیر، صنعتی امیرکبیر و آزاد اسلامی واحد تهران- شمال ثبت نام که از این تعداد بیش از ۱۲ تیم شرکت کردند.

پرواز گلایدرها در سومین دوره مسابقات سالانه مهندسی مکانیک

حاجی اقراری یادآور شد: هدف از برگزاری این مسابقات این است که دانشجویان با کاربرد عملی مطالب تئوری که آموخته اند، آشنا شوند و آمادگی بهتری برای ورود به صنعت داشته باشند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرواز گلایدرها در سومین دوره مسابقات سالانه مهندسی مکانیک+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..