تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری 543 نفر در ترکیه به اتهام عضویت در گروه داعش و پ.ک.ک

به گزارش ایرنا، بر اساس اطلاعیه روز پنجشنبه وزارت کشور ترکیه، در پی عملیات علیه گروه های تروریستی پ.ک.ک و ک.ج.ک در 21 استان ترکیه، 412 فرد مظنون به عضویت در این گروه ها دستگیر و بازداشت شدند.
بنا به این گزارش، از محل دستگیری و استقرار این افراد مقادیر زیادی سلاح، مهمات و اسناد سازمانی به دست آمد.
بر اساس این اطلاعیه، در عملیات جداگانه در 13 استان طی یک هفته اخیر علیه عناصر تروریستی داعش نیز 131 نفر دستگیر و بازداشت شده اند که از محل سکونت این افراد نیز مقادیر زیادی سلاح، مهمات و اسناد سازمانی کشف شده است.
به گزارش ایرنا، دستگیری افراد مظنون به عضویت در گروه های تروریستی از جمله داعش و پ.ک.ک و نیز تشکیلات منتسب به فتح الله گولن(فتو) متهم ردیف اول کودتای 15 جولای سال 2016 ترکیه در ماه های گذشته همواره ادامه داشته است.
سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه دو هفته پیش، مجموع دستگیری های بعد از کودتای نافرجام 15 جولای سال گذشته را 113 هزار و 260 نفر اعلام کرد و گفت که 47 هزار و 155 نفر از این افراد در بازداشتگاه ها به سر می برند.
خاورم/1905**انتشار دهنده: حسن فاخری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری 543 نفر در ترکیه به اتهام عضویت در گروه داعش و پ.ک.ک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..