تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سؤالی که خالق اندروید در توییتر از کاربران پرسید چه بود؟

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اندی رابین، خالق اندروید، روز چهارشنبه در توییتر تصویری به اشتراک گذاشت و از کاربران خواست حدس بزنند وی و همکارانش در حال کار روی چه محصولی هستند. او حتی نوشته اولین کسی که پاسخ درست را بدهد، جایزه‌اش یک نسخه امضاشده از این محصول جدید خواهد بود. گفته می‌شود اندی رابین مشغول ساخت گجت جدیدی است اما هنوز جزئیات آن منتشر نشده است.  سؤال خالق اندروید از کاربران چه بود؟

 اما آنچه که تصویر نشان می‌دهد، دستگاهی با دوربین 360 درجه است. حالا اینکه این دستگاه تلفن هوشمند است یا چیز دیگری هنوز مشخص نیست. Essential نام شرکتی است که اندی رابین در حال حاضر در آن مشغول به کار است و چندی پیش یکی از منابع نزدیک به آن اعلام کرده بود که این شرکت به زودی محصول جدید و متفاوتی را به بازار عرضه خواهد کرد. با توجه به اینکه اندی رابین تاکنون چیزی غیر از گوشی‌های هوشمند تولید نکرده است انتظار بیجایی نیست که محصول بعدی نیز موبایل یا گجتی مجهز به دوربین 360 درجه باشد.

واضح است که ظرف چند ماه آینده اطلاعات و جزئیات بیستری از این تصویر مرموز منتشر شود اما باید منتظر ماند و دید آیا کسی موفق می‌شود به سؤال خالق اندروید پاسخ درست بدهد یا نه.

  انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سؤالی که خالق اندروید در توییتر از کاربران پرسید چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..