تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله موشکی به مزدوران سعودی در الجوف

به گزارش افکارنیوز،

 واحد موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک از نوع "قاهر ام 2 " و شماری موشک کاتیوشا را به محل تجمع متجاوزان و مزدوران سعودی در شرق منطقه المخا در استان تعز شلیک کرد.

یک منبع نظامی یمن امروز پنجشنبه اعلام کرد: در این حمله موشکی که روز چهارشنبه انجام شد، بیش از 100 متجاوز و مزدور سعودی کشته شدند و خسارتهای زیادی به آنها وارد شد.

موشک "قاهر ام 2 " یک موشک بالستیک کوتاه برد است که نیروهای یمنی نخستین بار در تاریخ هشتم فروردین ماه از آن رونمایی کردند و با این موشک پایگاه هوایی ملک خالد در منطقه خمیش مشیط در داخل خاک عربستان را هدف قرار دادند.

در همین حال، یک منبع نظامی دیگر یمنی اعلام کرد: فرمانده یک گردان از نیروهای سودانی شرکت کننده در چارچوب ائتلاف متجاوزان سعودی علیه یمن و دو نظامی اماراتی در حمله موشکی یاد شده کشته شدند.

وی افزود: کشته و زخمی های این حمله با بالگرد به شهر عدن و از آنجا به کشورهای متجاوز خود منتقل شدند.

حمله به مواضع ارتش سعودی در خاک عربستان

یگان های ارتش و کمیته های مردمی یمن به شماری از مواضع ارتش سعودی در مناطق مرزی جیزان و عسیر در خاک عربستان حمله کردند.

یک منبع امنیتی یمنی مستقر در منطقه جیزان عربستان گفت: یگان های ویژه ارتش و کمیته های مردمی خودروی زرهی ارتش سعودی از نوع "برادلی" را در موضع نظامی الخوجره در شرق منطقه الطوال با یک فروند موشک منهدم کردند.

همزمان واحدهای تک تیرانداز نیز یک نظامی سعودی را در موضع نظامی الفریضه در منطقه جیزان هدف قرار دادند.

به گفته این منبع، واحد توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز مواضع و محل های تجمع ارتش سعودی در مراکز نظامی العبادیه، المقطابه، قائم زبید، المعطن والسودانه، الطنان، عوجبه، حوش المعنق و المحطة البیضاء را با دهها گلوله سنگین هدف قرار دادند.

وی افزود: واحد موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته های مردمی پادگان المنتزه و محل تجمع نظامیان سعودی در منطقه الربوعه و پادگان عرابه و مناطق عین الثورین، الشبکه، الجوازات و القعم را هدف قرار دادند.

در همین حال، شبکه تلویزیونی المسیره یمن اعلام کرد که واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن چهارشنبه شب یک موشک ساخت داخل با نام "صمود" (پایداری) را به یک پادگان ارتش سعودی در منطقه جیزان شلیک کرد.

یک منبع نظامی به شبکه المسیره گفت: موشک صمود به دقت به هدف خود در پادگان سعودی در جنوب ناحیه الموسم در جیزان اصابت کرد و تلفات و خساراتی به بار آورد.

حمله موشکی به مزدوران سعودی در الجوف

واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین مواضع مزدوران سعودی در بخش الغیل در استان الجوف را با موشک های کاتیوشا هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی یمنی به خبرگزاری رسمی یمن گفت: در این حمله شماری از مزدوران سعودی کشته و زخمی شدند و واحد مهندسی نیز توانست یک خودروی نظامی مزدوران را در کمینی در منطقه حلوان در بخش الغیل منفجر کنند.

واحد ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین محل های تجمع مزدوران سعودی در منطقه البیاض در بخش المصلوب را هدف قرار دادند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

بر اساس آمارهای سازمان ملل، بیش از 7400 نفر در جریان جنگ عربستان علیه یمن کشته و بیش از 40 هزار نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله موشکی به مزدوران سعودی در الجوف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..