تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«جود لا» در نقش جوانی‌های آلبوس دامبلدور

وب سایت فیلم نت نیوز: سرانجام و بعد از گمانه‌زنی‌های مختلف و طولانی مدت درباره‌ی بازیگری که قرار است نقش جوانی‌های آلبوس دامبلدور را ایفا کند، مشخص شد که جود لا در قسمت دوم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها عهده‌دار این نقش خواهد بود.


دیوید ییتس همچون قسمت اول به عنوان کارگردان حضور خواهد داشت و ادی ردمین هم بار دیگر در نقش اصلی این فیلم ظاهر خواهد شد. همچنین جانی دپ در نقش گریندلوالد، ضد قهرمان این سری از فیلمهای دنیای هری پاتر بازمی‌گردد.

آلبوس دامبلدور از مطرح‌ترین و کلیدی‌ترین  شخصیت‌های دنیای جادوگران جی. کی. رولینگ به حساب می‌آید. در دو فیلم اولی که از مجموعه کتاب‌های هری پاتر ساخته شد، ریچارد هریس نقش او را ایفا می‌کرد‌. اما در پی مرگ هریس در سال ۲۰۰۲، مایکل گامبون جایگزین او شد و تا آخرین قسمت این مجموعه نقش آلبوس دامبلدور را ایفا کرد.

حالا جود لا قرار است دامبلدوری را به تصویر بکشد که در سال‌های جوانی‌اش به سر می‌برد و هنوز تا رسیدن به مدیریت مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز دهه‌ها فاصله دارد.

در قسمت دوم جانوران شگفت‌انگیز… که چند دهه قبل از ماجراهای هری پاتر می‌گذرد، دامبلدور به عنوان یکی از اساتید هاگوارتز مشغول به تحصیل است.

استودیو وارنر تا پیش از رسیدن به جود لا گزینه‌های مطرح و کنجکاوی‌ برانگیزی چون کریستین بیل، بندیکت کامبربچ و مارک استرانگ را مد نظر داشتند.

رولینگ که با قسمت اول جانوران شگفت‌انگیز اولین تجربه‌ی فیلمنامه‌نویسی‌اش را از سر گذراند، فیلمنامه‌ی قسمت دوم را هم خودش به نگارش در آورده است. در این قسمت که اتفاق‌های تاریکتری روی دنیای جادوگران سایه انداخته است، نیوت اسکمندر و همراهانش باید در پی کسانی باشند که بتوانند به عنوان همراه و متحد بهشان اعتماد کنند.

دیوید ییتس درباره‌ی انتخاب جود لا می‌گوید: «جود لا از پدیده‌های با استعداد بازیگری است که من از مدت‌ها قبل کارش را تحسین می‌کرده‌ام  و حالا خیلی خوشحالم که بالاخره فرصت همکاری با او را پیدا کردم. مطمئنم که او به خوبی وجوه غیر منتظره‌ای از شخصیت دامبلدور را که رولینگ در حال افشاگری آن است به نمایش در می‌آورد.»

قسمت اول جانوران شگفت انگیز… نوامبر سال گذشته به اکران در آمد و موفق شد به فروشی معادل ۸۱۳ میلیون دلار دست پیدا کند. قسمت دوم این فیلم ۱۶ ام نوامبر ۲۰۱۸ به سینماها می‌آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««جود لا» در نقش جوانی‌های آلبوس دامبلدور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..