تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر جدید یکی از مشهورترین نقش‌های هری پاتر

بازیگر جدید یکی از مشهورترین نقش‌های هری پاتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگر سریال «پاپ جوان» در دنباله فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه‌ ‌آن‌ها» نقش دوران جوانی آلبوس دامبلدور را بازی خواهد کرد.

این بازیگر که نامزد شدن برای جایزه اسکار را در کارنامه دارد، پس از ریچارد هریس و مایکل گمبون سومین بازیگری است که به این شخصیت خیالی جان می‌بخشد. هریس و گمبون در سری فیلم‌های «هری پاتر» نقش دامبلدور کهنسال را بازی کرده بودند.

قسمت تازه «جانوران شگفت‌انگیز و زیست‌گاه آن‌ها» نوامبر سال ۲۰۱۸ به سینما عرضه خواهد شد. در این فیلم دامبلدور را پیش از ریاست بر مدرسه هاگوارتز می‌بینیم. ادی ردمین در دومین قسمت از «جانوران شگفت‌انگیز» به کارگردانی دیوید ییتز همچنان نقش نیوت اسکمندر را بازی خواهد کرد.

دیوید ییتز درباره حضور جود لا در این فیلم گفت: «او بازیگر بسیار بااستعدادی است و من مدت‌ها کارهایش را تحسین کرده‌ام. می‌دانم که او به خوبی تمامی جنبه‌های شخصیت دوران جوانی آلبوس دامبلدور را به نمایش خواهد گذاشت.»

همانگونه که در پایان قسمت اول فیلم مشخص شد در قسمت دوم نقش شخصیت شرور داستان را جانی دپ بازی خواهد کرد.

جود لا سال ۱۹۷۲ در لندن به دنیا آمد. او سال ۱۹۹۹ و ۲۰۰۳ به ترتیب برای بازی در فیلم‌های «آقای ریپلی با استعداد» و «کوهستان سرد» نامزد جایزه اسکار شد.

او در سریال مشهور «شرلوک هلمز» نقش دکتر واتسون را بازی می‌کند و علاوه بر آن به تازگی در سریال «پاپ جوان»‌ در نقش رهبر کاتولیک‌های جهان ظاهر شده است.

منبع: بی‌بی‌سی/ ۱۲ آوریل

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر جدید یکی از مشهورترین نقش‌های هری پاتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..