تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سوریه به هتاکی ترامپ علیه بشار اسد

کد خبر: ۵۱۲۵۲۷

۱۹۳  بازدید

نماینده سوریه در سازمان ملل در مصاحبه‎ای تلویزیونی به اظهارنظر اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره بشار اسد واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان: شبکه سی ان ان گزارش داد که سوریه برای نخستین بار به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در توصیف بشار اسد واکنش نشان داد.

بشار الجعفری، نماینده سوریه در سازمان ملل در مصاحبه با این شبکه ضمن واکنش به اظهارنظر جنجالی اخیر ترامپ درباره اسد گفت: اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره رئیس جمهور سوریه ارزش پاسخ دادن ندارد.

وی با غیرمسئولانه و تحریک آمیز خواندن اظهارات رئیس جمهور آمریکا گفت: اظهار نظر ترامپ درباره بشار اسد شرم آور است.

دونالد ترامپ، اخیرا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز با اشاره به اینکه آمریکا دخالت نظامی در سوریه نخواهد داشت، حمله موشکی به سوریه را ضروری خواند.

ترامپ در اظهار نظری به دور از ادب رئیس جمهور سوریه را حیوان خطاب کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سوریه به هتاکی ترامپ علیه بشار اسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..