تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشمایکل: داور نقشه بازی ما را خراب کرد

کد خبر: ۵۱۲۵۰۹

۲۳۹  بازدید

دروازه‌بان تیم لسترسیتی پس از شکست مقابل اتلتیکومادرید اظهار داشت: بسیار واضح بود که خطا بیرون از محوطه رخ داد. داور نقشه بازی ما را خراب کرد.

خبرگزاری فارس: شب گذشته در چارچوب مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لسترسیتی در ورزشگاه ویسنته کالدرون با شکست یک بر صفر مقابل اتلتیکومادرید دست یافت.

گل مادریدی‌ها را آنتوان گریژمان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

کسپر اشمایکل پس از این دیدار گفت: بسیار واضح بود که خطا بیرون از محوطه رخ داد. داور نقشه بازی ما را خراب کرد.

کاپیتان لسترسیتی گفت: تصمیم سختی بود که وقتی واضح و مشخص شده باید درست گرفته شود. باید این تصمیم را قبول کنیم. ما بیرون از محوطه خطا کردیم. شاید آنها از روی ضربه آزاد به گل می‌رسیدند اما نباید پنالتی گرفته می‌شد.

لسترسیتی سه‌شنبه هفته آینده دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا را در کینگ پاور برگزار می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشمایکل: داور نقشه بازی ما را خراب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..