تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان برگزاری اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک تغییر کرد

زمان برگزاری اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک تغییر کردحمید حسنی، دبیر جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص زمان برگزاری این جشنواره ادبی گفت: قرار است مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک، در سوم خرداد ماه سال جاری همزمان با سالروز آزادسای خرمشهر در فرهنگسرای شهر برگزار شود.  


وی افزود: داوری‌های جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک تا هفت، هشت روز دیگر به پایان می‌رسد. پس از آن ما لوح‌های برگزیدگان این جشنواره را اعلام می‌کنیم و کارهای مربوط به مراسم اختتامیه انجام خواهد شد. در مجموع 146 نفر در بخش شعر طنز این جشنواره ادبی شرکت کردند و تعداد 390 اثر در این بخش به دبیرخانه جشنواره رسید. در سال گذشته 110 نفر در جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک شرکت کرده بودند و تعداد 250 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده بود.


دبیر جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک در خصوص تعداد ثبت‌نامی‌ها و آثار بخش داستان این جشنواره ادبی اظهار داشت: در مجموع 326 نفر در بخش داستان جشنواره بین المللی شعر طنز اراک شرکت کردند. از این افراد تعداد 547 اثر به دبیرخانه این جشنواره ادبی رسید. در سال گذشته در این بخش 220 نفر شرکت کرده بودند و تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه در این بخش در سال گذشته 400 اثر بود.  

حسنی ادامه داد: آثار ارسالی به جشنواره بین المللی شعر طنز اراک در سال جاری نسبت به سال گذشته، در بخش شعر حدود 35 درصد و در بخش داستان حدود 50 درصد افزایش داشت.  

گفتنی است؛ پیش از این قرار بود اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر اراک در 25 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان برگزاری اختتامیه جشنواره بین‌المللی شعر طنز اراک تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..