تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس انگلیس نسبت به جهش ناگهانی جرایم مسلحانه در این کشور ابراز نگرانی کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پلیس انگلیس اعلام کرد میزان جرایم خشونت‌آمیز در این کشور رو به افزایش گذاشته است.

به نوشته روزنامه تلگراف، میزان جرایمی که با استفاده از سلاح گرم و سرد در سراسر این کشور انجام می‌گیرد، جهش قابل توجهی داشته است.

به گفته پلیس انگلیس، علاوه بر استفاده از سلاح توسط مجرمان، جرایم مربوط به تعرض جنسی و تجاوز همچنین دزدی افزایش یافته است.

بر اساس اعلام پلیس انگلیس، استفاده از سلاح توسط مجرمان در انگلیس سالیانه 42 درصد و استفاده از چاقو سالانه 24 درصد افزایش می‌یابد که پلیس نسبت به این آمار ابراز نگرانی کرد.

پلیس انگلیس هشدار داد همین مساله منجر به استفاده قشر جوان انگلیسی از سلاح سرد و به همراه داشتن چاقو شده که به بهانه دفاع از خود انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/2ARYJJ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس انگلیس نسبت به جهش ناگهانی جرایم مسلحانه در این کشور ابراز نگرانی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..