تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت سود سهام شرکت گروه مپنا از طریق شعب سراسر کشور بانک سپه

بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی و دولتی و بیش از 90 سال سابقه درخشان در عرصه بانکداری و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، عاملیت پرداخت سود سهام تعداد زیادی از شرکتهای سهامی بورسی و فرابورسی را از سالهای گذشته از طریق شعب سراسر کشور به عهده دارد.

به گزارش شما نیو.ز:  بر اساس قرارداد منعقده میان این بانک و شرکت گروه مپنا عملیات پرداخت سود سهام سهامداران شرکت مذکور هم اکنون از طریق کلیه شعب بانک سپه آغاز شده است.
در این راستا سهامداران حقیقی شرکت یاد شده ضمن مراجعه به شعب این بانک با ارائه مدارک هویتی معتبر می توانند سود سهام خود را دریافت و یا به سایر حساب های خود انتقال دهند.
شایان ذکر است بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی و دولتی و بیش از 90 سال سابقه درخشان در عرصه بانکداری و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، عاملیت پرداخت سود سهام تعداد زیادی از شرکتهای سهامی بورسی و فرابورسی را از سالهای گذشته از طریق شعب سراسر کشور به عهده دارد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت سود سهام شرکت گروه مپنا از طریق شعب سراسر کشور بانک سپه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..