تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازسازی و نوسازی بیمارستان‌های پلاسکویی/ باید به ۵. ۲ تخت به ازای هر هزار نفر برسیم

ایرج حریرچی قائم مقام وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بیمارستان‌های پلاسکویی گفت: ما در کشور کمبود تخت بیمارستانی داریم و اقدام اصلی این است که ظرفیت‌ها را از ۵. ۱ تخت درمانی به ازای هر هزار نفر افزایش دهیم.

وی ادامه داد: تخت هایی را که قابل بازسازی نیستند آن‌ها را نوسازی کرده و بیمارستان جدید بسازیم و مهمترین اقدام ما در دولت یازدهم در این زمینه ساخت ۲۱ هزار تخت است که امیدواریم تا پایان این دولت آن را به ۲۶ هزار برسانیم.

قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به تخت هایی فرسوده و بازسازی آنها گفت: اکثر این تخت‌های فرسوده توجیه اقتصادی برای بازسازی ندارند و به همین دلیل باید تخت‌های جدید ساخته و جایگزین این تخت‌های فرسوده شوند، در این بین درصد محدودی از این تخت‌ها که قابلیت بازسازی داشتند، در این مدت بازسازی شدند.

وی با بیان اینکه در بخش دولتی تا ابتدای دولت یازدهم ۸۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور داشتیم، افزود: ۲۱ هزار تخت بیمارستانی تاکنون به تعداد تخت‌های بیمارستانی افزوده شده و ۴۵ هزار فضای موجود در ازای هتلینگ نوسازی کردیم.

حریرچی یادآور شد: برای رسیدن به حد مطلوب بسته به بازه زمانی که پنج یا ۱۰ ساله برای نوسازی و بازسازی بیمارستان‌ها در نظر گرفته می‌شود تا تعداد تخت‌های بیمارستانی به عدد ۲ و حتی ۵. ۲ به ازای هر هزار نفر برسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازسازی و نوسازی بیمارستان‌های پلاسکویی/ باید به ۵. ۲ تخت به ازای هر هزار نفر برسیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..