تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت سارقان مغازه های شرق تهران/ اقرار سارق به 20 فقره سرقت

بازداشت سارقان مغازه های شرق تهران/ اقرار سارق به 20 فقره سرقت

جامعه > حوادث - میزان نوشت: رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از دستگیری سارقان مغازه در شرق تهران خبرداد.

سرهنگ محمد قربان منصوری گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت در چندین مرحله از مغازه وی و حضور مجدد سارق در داخل مغازه، سریعا تیمی از ماموران انتظامی به محل مراجعه کردند.

وی افزود: پس از حضور نیروها، شاکی تاکید کرد که سارق تا کنون در چندین مرحله هر بار به ارزش یک میلیون تومان از مغازه اش سرقت کرده است.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اظهارکرد: زمان حضور نیروها در مغازه، شاکی اعلام کرد زنی که اکنون در مغازه است می تواند همان سارق باشد و پس از آن، مظنون را به کلانتری انتقال و در تحقیقات پلیسی، مشخص شد که سارق به همراه همدست خود که از سارقان حرفه ای مغازه است تا کنون در چندین مرحله شبانه به مغازه شاکی مراجعه و با بازکردن شیشه درب ورودی مغازه از دخل و اجناس داخل فروشگاه سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران این یگان، همدست این سارق را هم دستگیر که در بازجویی خود به 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت سارقان مغازه های شرق تهران/ اقرار سارق به 20 فقره سرقت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..