تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ نمونه اولیه گوشی با دو نمایشگر را آزمایش می‌کند

براساس چند گزارش از رسانه‌های کره‌ای ET news و The Investor، سامسونگ در حال تولید چند نمونه‌ی اولیه از گوشی‌های هوشمند با دو نمایشگر است.

گزارش‌های جدید اطلاعاتی از شروع تولید دستگاه‌هایی مجهز به دو نمایشگر در اوایل سال ۲۰۱۷ می‌دهند. سامسونگ برنامه دارد ۲ یا ۳ هزار دستگاه گوشی هوشمند مجهز به دو نمایشگر بسازد.

البته این دستگاه‌های مجهز به دو نمایشگر برای بازار مصرفی ساخته نمی‌شوند و بیشتر جنبه آزمایشی برای ساخت گوشی‌های هوشمند خمیده را ایفا خواهند کرد. این نمونه‌های اولیه ظاهرا از نمایشگر‌هایی OLED سفت و محکم ۵ اینچی ساخته شده‌اند که توسط یک لولا به یکدیگر چسبیده‌اند.

samsung foldable smartphone

گوشی هوشمند Medias W N-05E ساخته شده توسط کمپانی ژاپنی NEC

سامسونگ مدت زمان زیادی است که رویای ساخت گوشی‌های هوشمند با نمایشگر‌های قابل انعطاف را در ذهن دارد که البته هنوز اینطور دستگاه‌ها آماده تولید و استفاده مصرفی نیستند. این نمایشگر‌ها فعلا تنها در مرحله آزمایشی و نمونه‌‌های اولیه (Prototype) قرار دارند. البته چند وقت پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ قرار است گوشی‌های منعطف را تا سال ۲۰۱۹ به تولید نهایی برساند که این موضوع کمی جاه طلبانه به نظر می‌رسد.

اما سوال اصلی این است که آیا به طور کلی انعطاف گوشی‌های هوشمند به معنی یک مزیت و فایده برای مصرف کننده خواهد بود؟ احتمالا استفاده از گوشی‌های هوشمند مجهز به دو نمایشگر روش خوبی برای فهمیدن جواب این سوال است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ نمونه اولیه گوشی با دو نمایشگر را آزمایش می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..