تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه پیروزی تا ادامه روزهای خوب فوتبال ایران

کد خبر: ۵۱۲۴۲۸

۲۷  بازدید

تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان شانس بسیار خوبی برای صعود به مرحله بعد رقابت ها دارند.

ورزش سه: با توجه به نتایج بدست آمده در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اکنون سه تیم ایرانی فرصت آن را دارند تا با پیروزی در دیدار آتی ، صعود زودهنگام خود را به مرحله بعدی رقابت ها جشن بگیرند.

تیم های استقلال و ذوب آهن که در دیدار خانگی خود باید به مصاف تیم های الاهلی و العین بروند با پیروزی در این مسابقات می توانند صعود خود را قطعی کنند. استقلال خوزستان نیز که در زمین بی طرف به دیدار الفتح خواهد رفت می تواند با کسب پیروزی کار بزرگ خود را تکمیل کرده و در فاصله یک هفته تا پایان رقابت ها صعود خود را به مرحله بعدی مسجل کند.

در بین نماینده های ایرانی حاضر در این رقابت ها تنها پرسپولیس وضعیت مطلوبی را پشت سر نمی گذارد و برای صعود به دور بعد رقابت باید هر دو دیدار باقی مانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

گفتنی است در روزهایی که تیم ملی کشورمان می تواند زودتر از سایر رقبا به جام جهانی 2018 صعود کند و جشن زودهنگامی را برپا کند، حضور پر قدرت تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و صعود زودتر از موعد این تیم ها به دور بعد نیز می تواند روزهای خوب فوتبال ایران را تکمیل کند و جایگاه مان را در سطح فوتبال آسیا پررنگ تر کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه پیروزی تا ادامه روزهای خوب فوتبال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..