تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه اسپاگتی با کوفته مرغ

کد خبر: ۴۸۰۴۲۸

۱۱۱  بازدید

اکثرا و در حالت دیفالت، همیشه ماکارونی و اسپاگتی را با گوشت قرمز چرخ کرده درست می کنیم. اما در این مطلب، کوفته هایی از مرغ داریم که می خواهیم اسپاگتی را با آنها سرو کنیم.

ماهنامه سفره ایرانی - ستایش پاکدل: اکثرا و در حالت دیفالت، همیشه ماکارونی و اسپاگتی را با گوشت قرمز چرخ کرده درست می کنیم. اما در این مطلب، کوفته هایی از مرغ داریم که می خواهیم اسپاگتی را با آنها سرو کنیم.


مواد لازم:اسپاگتی: 200 گرم گوشت مرغ (چرخ کرده): 400 گرم پنیر پارمزان (رنده شده): 4 قاشق سوپ خوری نمک: به مقدار لازم فلفل سیاه (پودر شده): به مقدار لازم سس کچاپ: یک قاشق سوپ خوری سس خردل: یکم قاشق سوپ خوری فلفل قرمز (ریز خرد شده) یک عدد پیاز (خرد شده): یک عدد گوجه فرنگی (پوست کنده و خرد شده): 450 گرم آب مرغ: یک پیمانه خامه: 2 قاشق سوپ خوری پودر آویشن: یک قاشق چای خوری
اسپاگتی با کوفته  طرز تهیه:

1. اسپاگتی را مطابق دستورالعمل روی آن بپزید و کنار بگذارید، گوشت مرغ چرخ کرده، سس کچاپ، سس خردل، فلفل قرمز ریز خرد شده، 3 قاشق سوپ خوری پنیر پارمزان رنده شده، نمک و فلفل سیاه را با هم مخلوط کرده و به خوبی ورز دهید.

2. گلوله های کوچکی از مخلوط به دست آمده جدا کرده و کنار بگذارید. مقداری روغن را در ظرف مناسبی روی حرارت گرم کنید و کوفته ها را در آن سرخ کنید.

3. پیاز خرد شده را در روغن تفت داده (حدود 3 الی 4 دقیقه) و گوجه فرنگی پوست کنده و خرد شده، آب مرغ، پنیر پارمزان باقی مانده و پودر آویشن را اضافه کنید و اجازه دهید حدود 5 دقیقه روی حرارت ملایم بپزند.

4. کوفته قلقلی های تفت داده شده را اضافه کرده و دوباره به پخت مواد ادامه دهید. در آخر که مواد غلظت یافت، خامه را اضافه کنید. اسپاگتی را به همراه این سس و کوفته قلقلی ها سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه اسپاگتی با کوفته مرغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..