تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدواری استقلال، آزمون پرسپولیس

کد خبر: ۵۱۲۳۴۴

۴۲۰  بازدید

روزنامه شهروند: هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ٢٠١٧ درشرایطی به پایان خود رسید که هیچ‌کدام از تیم‌های ایرانی صدر جدول گروه خود را دراختیار ندارند اما هر ٤ تیم امیدوار به کسب مجوز صعود درهفته‌های آتی هستند تا مانع کسر سهمیه ایران در رقابت‌های باشگاهی قاره کهن شوند.


استقلال تهران؛ از صدر تا قعر


درشرایطی که استقلال با ٢ برد متوالی صدرنشین گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا تا پایان دوررفت محسوب می‌شد، توقف در تاشکند و برتری الاهلی مقابل التعاون باعث شد شاگردان منصوریان با امتیاز مساوی و به خاطر شکست در بازی رودررو برابر تیم اماراتی در رده دوم قرار بگیرند. فاصله نزدیک امتیازات دراین گروه، امید صعود برای هر ٤ تیم را زنده نگه داشته اما آبی‌پوشان تهرانی این فرصت طلایی را دارند تا دربازی بعدی خود مقابل الاهلی امارات در ورزشگاه آزادی، با کسب ٣ امتیاز علاوه بر قطعی‌کردن صعود خود برای صدرنشینی گام بلندی را بردارند. ازسوی دیگر شکست یا حتی تساوی امیدهای استقلال را به حداقل می‌رساند.


استقلال خوزستان؛ یک تساوی برای صعود


قهرمان فصل گذشته فوتبال ایران که با وجود نتایج نه‌چندان قابل قبولش در لیگ امسال در آسیا ٧ امتیاز کسب کرده و در رده دوم گروه B قرار دارد، یک دیدار سرنوشت‌ساز را با الفتح عربستان در قطر برگزار خواهد کرد. شاگردان پورموسوی که با شکست مقابل لخویا در قطر صدر جدول این گروه را از دست دادند، شاید با یک تساوی بتوانند مسیر صعود خود را هموار کنند تا درهفته آخر در اهواز با کسب ٣ امتیاز برابر الجزیره قعرنشین به راحتی جشن صعود بگیرند.


ذوب‌آهن؛ بازگشت به موقع


تیم اصفهانی از ٢ بازی رفت و برگشت برابر بنیادکار ازبکستان ٦ امتیاز گرفت تا بازگشت به موقعی به جمع مدعیان این گروه داشته باشد. نماینده ازبکستان بدون امتیاز از کورس صعود خارج شده و رقابت بین ٣ تیم دیگر است. درصورتی که شاگردان مجتبی حسینی بتوانند در بازی بعدی خانگی خود مقابل العین امارات ٣ امتیاز دیگر به اندوخته خود بیفزایند، هفته آخر با خیال راحت‌تری به مصاف الاتحاد عربستان در قطر می‌روند. ذوب‌آهن اگر از پس العین در اصفهان برنیاید، کار دشواری درهفته آخر مقابل صدرنشین این گروه خواهد داشت.


پرسپولیس؛ امیدها زنده می‌ماند؟


از میان ٤ نماینده ایران تنها پرسپولیس تا پایان هفته چهارم درمیان ٢ تیم بالای جدول قرار ندارد؛ این هم حاصل فرصت‌سوزی شاگردان برانکو درتهران مقابل الریان قطر محسوب می‌شود. سرخپوشان با ٥ امتیاز و پایین‌تر از الهلال و الریان در رده سوم گروه D قرار گرفتند و یک بازی سخت مقابل الهلال درعمان درپیش دارند. پرسپولیس اگر می‌خواهد درهفته آخر مقابل الوحده درتهران شانس صعود داشته باشد، باید الهلال را شکست دهد، کاری که در دوررفت نتوانست آن را انجام دهد و بازی به تساوی کشیده شد.


٢ هفته سرنوشت‌ساز


جدا از این‌که تیم‌های ایرانی درفصل ٢٠١٧ لیگ قهرمانان آسیا چقدر می‌توانند موفق باشند و تا چه مرحله می‌توانند پیش بروند،‌ صعود آنها از مرحله گروهی و حتی دور یک‌هشتم نهایی که قبل از شروع فصل آینده لیگ برتر برگزار می‌شود،‌ اهمیت فراوانی برای فوتبال ایران دارد. ایران براساس رده‌بندی امتیازی AFC که ٩٠‌درصد نتایج تیم‌های باشگاهی درآن دخیل هستند و فقط ١٠‌درصد نتایج تیم‌های ملی روی آن تأثیر می‌گذارند، در رده هشتم قرار گرفته و رتبه چهارم غرب آسیا را دراختیار دارد. درصورت تکرار ناکامی فصول قبلی ایرانی‌ها در آسیا، قطعا سهمیه ٣+١ و حتی ٢+٢ برای سال‌های آینده با خطر جدی مواجه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدواری استقلال، آزمون پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..