تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت یک سرکرده و 10 تروریست داعشی در افغانستان

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آوای افغانستان، منابع امنیتی افغانستان اعلام کردند قاری محب الله، یکی از فرماندهان گروه تکفیری تروریستی  داعش در شهرستان درزاب استان جوزجان با 10 تن از نیروهای تحت امرش کشته شدند.


رحمت الله ترکستانی، فرمانده پلیس جوزجان اعلام کرد،  قاری محب الله، از فرماندهان خطرناک گروه داعش بود که بیشتر در شهرستان های درزاب و قوش تپه فعالیت داشت.


به گفته ترکستانی، قاری محب الله و نیروهایش شب گذشته در کمین نیروهای امنیتی در روستای مُغل شهرستان درزاب کشته شده اند.


از سوی دیگر، وی افزود: نیمه شب گذشته، نیروهای امنیتی در یک حمله غافلگیرانه روستای ایلخانی شهرستان درزاب را نیز از وجود افراد گروه داعش پاکسازی کردند.


این در حالی است که چندی قبل، قاری محب الله، فرمانده کشته شده داعش، شاه محمد کاراته، یکی از فرماندهان پلیس محلی را با هفت تن از همکارانش در یک کمین در شهرستان درزاب کشته بود.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت یک سرکرده و 10 تروریست داعشی در افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..