تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با محصول جدید اپل آشنا شوید +فیلم

با محصول جدید اپل آشنا شوید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل یا واکسهال اینسیگنیا گرند، اسپرت خودرویی است که بر اساس پلتفرم جدیدی ساخته شده است و به این خودرو اجازه می‌دهد ضمن حفظ مشخصه‌های اسپرت دارای فضای کابین جاداری نیز باشد، ضمن اینکه ضریب آیرودینامیکی این خودرو بهترین در این کلاس و معادل ۰.۲۶ است.

از ویژگی‌های برجسته این اتومبیل می‌توان به چراغ‌های هوشمند LED، سیستم حرکت بین خطوط، سیستم نمایشگر سربالا (HUD)، صندلی‌های لوکس دارای گواهینامه‌ی ADR، گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب و شیشه‌ی جلوی گرم شونده استفاده کرده است.

قوی‌ترین پیشرانه‌ای که برای این خودرو در نظر گرفته شده، ۲ لیتری توربو شارژردار به قدرت ۲۴۷ اسب بخار است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با محصول جدید اپل آشنا شوید +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..