تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماينده مصر: عاملان جنايت در سوريه باید بازخواست شوند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ عمرو ابوالعطاء در سخنان خود در نشست شورای امنیت پس از اقدام روسیه در وتوی پیش نویس قطعنامه کشورهای غربی درباره سوریه گفت: مصر از پیش نویس قطعنامه انگلیس، فرانسه و آمریکا بر اساس دیدگاه خود مبنی بر عمل شورای امنیت به وظایف خود درباره جنایاتی که علیه ملت سوریه رخ می دهد حمایت کرده است.

ما شاهد آن بودیم که مردم سوریه بارها با حملات شیمیایی روبرو شدند. بسیار دشوار است که تصور کنیم که چنین جنایاتی بدون پاسخ و بازخواست دقیق و عادلانه باقی بماند. ما همچنان از بازخواست طرف هایی که مشارکت آنان در چنین اقدامات ضد بشری اثبات شود، حمایت می کنیم.

این حمایت از طریق شورای امنیت و بر اساس سنت ها و قواعد موجود است که این فرصت را در اختیار هیئت حقیقت یاب از طریق سازوکار بین المللی موجود مبتنی بر قطعنامه های شورای امنیت قرار می دهد.

 بسیار تاسف بار است که شورای امنیت نتوانسته است این پیش نویس را تصویب کند. شکست شورای امنیت در تصویب این قطعنامه نمی تواند مانعی بر سر حمایت از تحقیقات بین المللی لازم برای مشخص شدن ابعاد حوادث دردناک در منطقه خان شیخون باشد.

تصویب نشدن این قطعنامه نباید به هیچ وجه بر ماموریت هیئت تحقیقات و سازوکار تحقیقات مشترک و اختیارات آنان بر اساس قطعنامه های شورای امنیت تاثیری داشته باشد.

وی افزود: از همه طرف های بین المللی، منطقه ای و سوری می خواهیم با هیئت تحقیقات و ساز و کار تحقیقات مشترک بر اساس دو قطعنامه 2218 و 2235 همکاری کاملی داشته باشند تا عدالت محقق شود. این ملت سوریه است که بهای اختلافات شدید را در میان اعضای شورای امنیت می پردازد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماينده مصر: عاملان جنايت در سوريه باید بازخواست شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..