تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه رکورد خارق العاده رئال با گلزنی رونالدو

کد خبر: ۵۱۲۳۰۲

۱۵۶  بازدید

رئال مادرید با دو گلی که امشب رونالدو به ثمر رساند به روند گلزنی های متوالی خود ادامه داد.

ورزش سه: رئال مادرید با دو گلی که امشب رونالدو به ثمر رساند به روند گلزنی های متوالی خود ادامه داد.

 آخرین بار که رئال نتوانست در یک بازی به گل دست یابد، به 26 آوریل سال گذشته در زمین سیتی بر می گردد که کهکشانی ها با تساوی بدون گل در اتحاد متوقف شدند ولی در بازی برگشت با یک گل پیروز شده و به فینال لیگ قهرمانان راه یافتند.

ادامه رکورد خارق العاده رئال با گلزنی رونالدو

رئال با گلزنی در بازی امشب به بایرن، حالا 53 بازی متوالی است که موفق به باز کردن دروازه حریفان خود شده و تنها 8 بازی با رسیدن به رکورد بایرن فاصله دارد.

همچنین رئال تاکنون 12 بار در زمین بایرن به میدان رفته و جز اولین بار در سال 1976، در دیگر دیدارها حداقل یک گل به این تیم زده است. با پیروزی امشب رئال بر بایرن، روند 16 برد خانگی متوالی بایرن در لیگ قهرمانان هم پایان یافت. جالب اینکه آخرین  باخت خانگی بایرن در لیگ قهرمانان به سه سال پیش و برابر رئال برمی گشت(0-4).




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه رکورد خارق العاده رئال با گلزنی رونالدو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..