تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای پاک کردن آرایش خود از ماست و خیار استفاده کنید

گاهی اوقات برخی از خانم ها برای پاک کردن آرایش صورت هم از مواد شیمیایی استفاده می کنند در صورتی که گزینه های بهتر و طبیعی وجود دارد.

پاک کردن آرایش

پاک کردن آرایش یکی از مهم ترین نکاتی است که خانم ها باید هر شب قبل از خواب آن را انجام دهند. گاهی اوقات برخی از خانم ها برای پاک کردن آرایش صورت هم از مواد شیمیایی استفاده می کنند در صورتی که گزینه های بهتر و طبیعی وجود دارد که علاوه بر خاصیت پاک کنندگی، خواصی چون ضدالتهابی و شاداب سازی نیز دارند. ماست و خیار یکی از گزینه های طبیعی برای پاک کردن آرایش صورت می باشد.

برای پاک کردن آرایش خود از ماست و خیار استفاده کنید

خیارهای تازه هم خاصیت تسکین‌دهنده دارند و هم خاصیت خنک‌کننده. علاوه بر این، خاصیت ضدالتهابی و شاداب‌سازی خیار را هم نباید از قلم انداخت. تولیدکنندگان بسیاری از کرم‌ها، مرطوب‌کننده‌ها و انواع لوازم آرایشی، با توجه به همین خاصیت‌ها و ویژگی‌ها از ترکیبات خیار در روند فرمول‌سازی استفاده می‌کنند. یک خیار سرد واقعا عملکرد مثبتی در پاک کردن مواد آرایشی از روی صورت دارد و یکی از بهترین انتخاب‌ها به‌عنوان پاک‌کننده طبیعی است. برای این کار ابتدا باید پوست خیار را جدا کنید و بعد آن را تا جایی له کنید که به خمیر تبدیل شود. استفاده از آب خیار هم می‌تواند نقش موثری در پاک کردن مواد آرایشی داشته باشد. اضافه کردن کمی شیر یا روغن زیتون به خمیر خیار، اثربخشی این ترکیب را برای پاک کردن مواد آرایشی غلیظ تقویت می‌کند. ماست یکی از مواد خوراکی مهمی است که هم به بهبودی پوست‌های خشک کمک می‌کند و هم اثربخشی زیادی در پاک کردن مواد آرایشی دارد. ماست به‌عنوان نوعی مرطوب‌کننده طبیعی می‌تواند به‌راحتی و بدون هیچ تغییری برای پاک کردن مواد آرایشی از روی صورت مورد استفاده قرار بگیرد. برای این کار باید پنبه آرایشی را به ماست آغشته کنید و با حرکات دایره‌ای روی پوست بکشید. بعد از چند دقیقه کوتاه هم می‌توانید پوست صورت را با آب سرد بشویید.

سلامتیسم

اخبار مرتبط:

نکته هایی ریز و مهم در پاک کردن آرایش صورت که هر خانمی باید بداند!!

روش صحیح پاک کردن آرایش صورت را می دانید؟

پاک کردن آرایش با دستمال مرطوب ممنوع !

آموزش روش صحیح پاک کردن آرایش از روی صورت

پاک کردن آرایش صورت هر شب ضروری است؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای پاک کردن آرایش خود از ماست و خیار استفاده کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..