تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش سلامت قلب و عروق با گیاهان دارویی

فلفل هندی ریشه زنجبیل جینکوبیلوبا بیماری قلبی بهبود جریان خون

برخی گیاهان دارویی در بهبود جریان خون در بدنتان مفید هستند و می توانند از لخته شدن خون درون رگ ها و شریان ها و افزایش خونریزی پس از جراحی پیشگیری کنند و مانع بروز حمله قلبی یا سکته مغزی شما شوند .از جمله این گیاهان می توانیم به جینکوبیلوبا،فلفل هندی و ریشه زنجبیل اشاره کنیم .

مسائل پزشکی مرتبط با سیستم قلبی از فشارخون متوسط و بیماری قلبی تا ایست قلبی گسترش می یابد. همچنین بیمارانی با مشکلات قلبی می توانند از بهبود سیستم جریان خون بهره مند شوند. اگرچه داروهای تجویزی بسیاری برای بهبود جریان خون در دسترس است، اما بیماران از بسیاری مکمل های طبیعی جایگزین نیز می توانند برای بهبود جریان خون استفاده کنند. اما قبل از مصرف هر گونه مکمل بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

جینکوبیلوبا

جینکوبیلوبا یک گیاه طبیعی برای کمک به بهبود جریان خون است و اغلب در درمان بسیاری از بیماری های قلبی نیز کاربرد دارد. جینکوبیلوبا به دلیل تاثیر مثبتش بر روی مغز بسیار شهرت یافته، زیرا این گیاه توانایی بهبود جریان خون به سمت مغز را دارد. جینکوبیلوبا همچنین با آرامش ماهیچه ها خاصیت ضدالتهابی دارد. بیماران نیز برای تعیین دوز مصرفی مناسب باید با پزشک خود مشورت کنند.

فلفل هندی

فلفل هندی می تواند در کمک به بهبود جریان خون در بیماران مفید باشد. مکمل های فلفل هندی نیز حاوی ماده ای شیمیایی به نام کپسایسین است. این ماده شیمیایی به محدود کردن چسبندگی پلاکت های خون شهرت دارد. پلاکت ها در خون مسئول بهبود لخته شدن خون برای کمک به جلوگیری از خونریزی زیاد در زمان جراحت می باشند. هرچند پلاکت ها در زمان لخته شدن درون رگ ها و شریان ها می توانند منجر به سکته یا بیماری قلبی شوند.

ریشه زنجبیل

گیاه مفید دیگری برای کمک به مقابله با جریان خون ضعیف و بیماری قلبی ریشه ی زنجبیل است. زنجبیل توانایی بالقوه ای در جهت رقیق کردن طبیعی خون را دارد که برای بیمارانی که دچار لخته های خون یا فشارخون بالا هستند می تواند بسیار مفید باشد. این گیاه همچنین با محدود کردن مقدار کلسترول جذب شده در خون و کبد، در کاهش سطح کلسترول خون موثر است.

نسخه

ارسال شده در 23 فروردین 1396 توسط خانم فردوس فرد با موضوع قلب و عروق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش سلامت قلب و عروق با گیاهان دارویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..