تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معجونی که از سفیدی موهایتان جلوگیری می کند

به گزارش افکارنیوز،

متاسفانه بیشتر مردم از سن ۳۰ سالگی به بعد با مشکل سفید شدن موهای خود مواجه می‌شوند.

عوامل متععدی برای جلوگیری از سفید شدن مو وجود دارد، اما استفاده از راهکار‌های طبیعی که برای سلامت ما ضرر ندارد می‌تواند نتیجه‌ی بهتری داشته باشد.

بر اساس دستورات باستانی یک راهکار برای تیره کردن موهای سفید وجود دارد که به کی از آن‌ها اشاره می کنیم.

مواد تشکیل دهنده:

سیب زمینی (۵ تا ۶ عدد متوسط)

آب (دو فنجان)

با طی کردن این مراحل و انجام دادن آنها می‌توانید به نتیجه‌ی دلخواه تان دست پیدا کنید.

ابتدا سیب زمینی‌ها را پوست بگیرید، سپس پوست سیب زمینی هارا در داخل طرفی پر از این آب قرار دهید. بعد از آن این ظرف را بر روی گاز قرار دهید تا با حرارت ملایم طی بازه‌ی زمانی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به جوش بیاید.

بعد از آن که مایع داخل ظرف به جوش آمد، آن را از روی گاز بر میداریم و بعد این محلول را از صافی عبور می‌دهیم سپس آبِ موجود را در داخل یک بطری شیشه‌ای در بسته قرار می‌دهیم.‌

می‌توان برای خوشبو کردن این محلول چند قطره عصاره‌ی رزماری و یا اسطو خودوس به آن اضافه کرد.

از آن جایی که موهای سفید به طور طبیعی خشک هستند قبل از استفاده از این محلول باید موهای سفید را به خوبی با شامپو یا نرم کننده شست و شو داد، سپس از این محلول استفاده کرد و باید در نظر داشت که بعد از استفاده از این محلول باید مو‌ها را به خوبی خشک کرد.

برای آنکه این روش درمانی نتیجه‌ مطلوبی داشته باشد باید این مراحل را ۲ الی ۳ بار در طول هر هفته انجام داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معجونی که از سفیدی موهایتان جلوگیری می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..