تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصطفی زمانی و همایون اسعدیان در «سینما دو»

مصطفی زمانی و همایون اسعدیان در «سینما دو»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه سینما دو؛ همایون اسعدیان در کنار «محمد خزاعی» مجری - کارشناس برنامه و «جواد طوسی» کارشناس و منتقد سینمایی می‌نشیند تا پیرامون آخرین ساخته خود و مسائل پیرامون آن به بحث و گفت‌وگو بپردازد.


از فیلم‌های مهمی که اسعدیان کارگردانی آن‌ها را به عهده داشته است، می‌توان به مرد آفتابی، طلا و مس، بوسیدن روی ماه و ... اشاره کرد.


«سینما دو» با نگاهی جامعه‌شناسانه به نقد و بررسی آثار سینمایی می‌پردازد. این برنامه غالبا هر هفته میزبان یک کارگردان سینمای ایران است که با حضور منتقدان و کارشناسان برنامه به بحث و تبادل نظر درباره‌ آخرین ساخته کارگردان مدعو، سینمای اجتماعی و آثار موجود در این عرصه می‌پردازند.


گزارش های موضوعی و مردمی، قاب ملاقات؛ گفت و گو با بازیگران و یکی از اعضای اصناف سینمای ایران، گزارشِ فیلم و ... از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.


از عوامل دست‌اندرکار این برنامه سینمایی می‌توان به زهرا غزنویان و حامد جلیلوند؛ نویسندگان برنامه، مجید میر فخرایی؛ طراح دکور، بهزاد عبدی؛ موسیقی متن، مدیرتولید و مجری طرح؛ پیمانه طهماسبی و مشاور رسانه ای؛ مینا مقرب صمدی اشاره کرد.


برنامه «سینما دو» به تهیه‌کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی کاری است از گروه نهادهای اجتماعی که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصطفی زمانی و همایون اسعدیان در «سینما دو»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..