تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوجه سبز هم قیمت طلا شد!

در حالی نوبرانه گوجه‌سبز در بازار با قیمت حدود ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود که رییس اتحادیه میوه و تره‌بار معتقد است که تا سه چهار روز آینده قیمت‌ها پایین می‌آید.

به گزارش شمانیوز: حسین مهاجران، رییس اتحادیه میوه و تره‌بار عنوان کرد که قیمت گوجه‌سبز 100 هزار تومان نمی‌ماند و طی سه، چهار روز دیگر پایین می‌آید.
وی با بیان این‌که این گوجه‌سبز از قصرشیرین وارد بازار شده است، عنوان کرد: گوجه‌سبزهای ساوه، گرمسار و قم هم در روزهای آینده وارد بازار می‌شود و این موضوع باعث پایین آمدن قیمت‌ها می‌شود.
رییس اتحادیه میوه و تره‌بار با اشاره به این‌که قیمت نوبرانه چغاله بادام هم در ابتدا 150 هزار تومان بود، تصریح کرد: اما هم‌اکنون چغاله در بازار از 25 تا 35 هزار تومان قیمت دارد.
مهاجران تاکید کرد: قیمت گوجه‌سبز در بازار در روزهای آینده به 25هزار تومان کاهش می‌یابد و در پس از آن نیز قیمت آن به کمتر از 10 هزار تومان نیز کاهش پیدا خواهد کرد.
وی گفت: گوجه‌سبز قصرشیرین از چند روز گذشته وارد بازار شده که قیمت آن بین 80 هزار تا 100 هزار تومان است و در روزهای آینده گوجه سبز با کیفیت از شهرهایی چون گرمسار، ساوه و قم به بازار می‌آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوجه سبز هم قیمت طلا شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..