تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه رقابت‌های جام باشگاه‌های تکواندوی آسیا اعلام شد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فدراسيون تكواندو، هفتمين دوره مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا (G1) از فردا (پنجشنبه) به مدت 2 روز با حضور تيم‌های شهرداري ورامين، باشگاه مقاومت و شهداي مدافع حرم ساري از ايران، عمان، پاكستان، افغانستان و عراق در 5 وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+‌‌‌‌‌ كيلوگرم به ميزباني هيات تكواندو استان مازندران و در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری برگزار مي‌شود.

بر اساس قرعه‌کشی که عصر امروز (چهارشنبه) با حضور "میلان کوی" (نماینده فدراسیون جهانی و رییس فدراسیون تکواندو سنگاپور) انجام شد، تیم‌ها به دو گروه تقسیم شدند که در گروه نخست شهرداری ورامین، پلیس عراق، عمان و پاکستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در گروه دوم نیز تیم‌های شهدای مدافع حرم ساری، مقاومت، الکتریک عراق و آریانا افغانستان به مصاف یکدیگر می‌روند و از این دو گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند. در مرحله پایانی تیم اول و دوم این دو گروه رو در یکدیگر قرار می‌گیرند تا قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها فردا (پنجشنبه) در دو نوبت صبح و عصر، دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی و نیمه نهایی صبح تا ظهر روز جمعه (25 فروردین‌ماه) و مسابقات فینال عصر همین روز برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ مسابقات جام باشگاه‌هاي آسيا G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 10، 6 و 3.6 امتياز در راستای افزایش رنكينگ المپيك تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه رقابت‌های جام باشگاه‌های تکواندوی آسیا اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..