تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح معاون فرابورس درباره تغییر جایگاه کیسون

مهدی علم الهدی با اشار به اطلاعیه 18 آبان سال گذشته، درباره وضعیت شرکت 384 میلیارد تومانی کیسون توضیح داد و اعلام کرد: موضوع پذیرش یا لغو پذیرش سهام شرکت کیسون در بازار دوم فرابورس ایران در حال بررسی توسط هیات پذیرش است و در صورت قطعی شدن وضعیت پذیرش شرکت، اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، هیات پذیرش فرابورس در جلسه 18 آبان 95 با انتقال کیسون موافقت مشروط کرد. این شرکت حاضر در بازار پایه پایه فرابورس تقاضا کرده به بازار دوم فرابورس منتقل شود اما در صورت رعایت مفاد دو ماده 37 و 38 مربوط به دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ، این انتقال انجام خواهد شد.

کیسون از سال 1354 در حوزه ها و پروژه هایی چون نفت و گاز و پتروشیمی، سد و فرودگاه و بزرگراه و... فعال بوده و با سرمایه اسمی 384 میلیارد تومانی ، سود هر سهم را 70 ریال پیش بینی کرده و با قیمت 173 تومانی ( مربوط به 26 بهمن) دارای نسبت P/E حدود 25 مرتبه ایی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح معاون فرابورس درباره تغییر جایگاه کیسون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..