تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استعدادیاب مشهور در نقش شیطان

کد خبر: ۵۱۲۲۱۵

۱۱۱۱  بازدید

هنوز پرونده کودک آزاری‌های گسترده در فوتبال انگلیس باز است. این پرونده در فوتبال بریتانیا وارد فاز تازه‌ای شد.

وبسایت نود: هنوز پرونده کودک آزاری‌های گسترده در فوتبال انگلیس باز است. این پرونده در فوتبال بریتانیا وارد فاز تازه‌ای شد.

 پلیس انگلیس درحال بررسی صدها مورد شکایت درباره پرونده کودک آزاری در فوتبال این کشور است که پرونده‌هایی از دهه‌های ۷۰ تا امروز است. رادیو BBC شب گذشته یک پرونده دیگر به این ماجرا اضافه کرد.

استعدادیاب مشهور در نقش شیطان

یک قربانی این پرونده سه شنبه شب در یکی از برنامه‌های زنده بخش اسکاتلندی رادیو BBC اعلام کرد "جیم توربت" بنیان‌گذار تیم‌های پایه سلتیک و مربی سابق تیم‌های پایه گلاسکو رنجرز در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ میلادی تعدادی از بازیکن‌های این تیم‌ها را آزارجنسی داده است. 

این مربی که در سال ۹۸ به دلیل آزار جنسی سه فوتبالیست سابق تیم‌های پایه سلتیک که یکی از آن‌ها سابقه بازی برای تیم ملی این کشور را هم دارد دو سال زندانی شد در حال حاضر در شهر سلتیک زندگی می‌کند. 

در این برنامه زنده که "سواستفاده جنسی؛ روی زشت یک بازی زیبا" پخش شد یک قربانی دیگر اعلام کرد توسط "گوردن نیلی" مربی سابق تیم هیبرنیان که سال ۲۰۱۴ از دنیا رفت آزار جنسی شده است. این سرمربی سابقه حضور در تیم‌های پایه گلاسکو رنجرز را هم در کارنامه دارد. یکی از مسئولان باشگاه رنجرز در گفت‌وگو با این برنامه تایید کرد "نیلی" به دلیل "رفتارهای زشت" نسبت به بازیکنان تیم از این باشگاه اخراج شده است.

به گزارش سایت نود در این برنامه چندین شاهد و قربانی صحبت کردند.

باشگاه گلاسکو رنجرز در واکنش به این برنامه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد آماده همه نوع همکاری برای مشخص شدن ابعاد کامل پرونده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استعدادیاب مشهور در نقش شیطان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..