تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمود احمدی نژاد به سیم آخر زد

کد خبر: ۵۱۲۲۱۴

۲۶۷۶  بازدید

عباس عبدی گفت: به نظرم آقای احمدی نژاد به سیم آخر زده است و به صورت انتحاری عمل می‌کند؛ مثل داعشی‌هایی که بمب به خودشان می‌بندند و منفجر می‌کنند.

فرارو: روز گذشته عباس عبدی در گفتگویی با فرارو به پرسش هایی ما درباره انتخابات پاسخ داد. قرار بود این گفت و گو امروز منتشر شود که پس از اعلام حضور ناگهانی احمدی نژاد در انتخابات از او درباره ثبت نام ناگهانی وی پرسیدیم. 

عباس عبدی درباره نامزدی احمدی نژاد گفت: به نظرم آقای احمدی نژاد به سیم آخر زده است و به صورت انتحاری عمل می‌کند؛ مثل داعشی‌هایی که بمب به خودشان می‌بندند و منفجر می‌کنند. او هشت سال مملکت را همین‌طور ویران کرد. مرز شجاعت و نادانی را زایل کرده است. بدترین جمله‌اش همان است که گفت تعهداخلاقی دادم که نیایم. کاش اخلاق را به مذبح نبرده بودند و می‌گفت تعهد اجباری دارم.
 
عباس عبدی در ادامه گفت: این در حالی است که احمدی‌نژاد هیچ چیزی جز حمایت نظام نداشت که بخواهد به آن تکیه کند. تجربه احمدی نژاد یک بار دیگر از سوی اصولگرایان به نحو دیگری در حال تکرار است. مقصر این وضع احمدی نژاد نیست حامیان اصولگرای او هستند که در برابر اقدامات خلاف قانونیش سکوت کردند و به گروگان، اعمال احمدی نژاد در آمدند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمود احمدی نژاد به سیم آخر زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..