تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوردن گوشت سگ و گربه در تایوان ممنوع شد

مردمان کشورهای شرق آسیا علاقه عجیبی به مصرف گوشت حیواناتی از قبیل سگ،گربه و خوک دارند که مصرف گوشت این حیوانات علاوه بر مضر بودن باعث صدمه به نسل حیوانات نیز می شود به همین دلیل کشور تایوان مصرف گوشت سگ و گربه را در این کشور ممنوع کرد.

پارلمان تایوان با هدف حمایت از حیوانات، قانون ممنوعیت کشتن سگ‌ها و گربه‌ها برای خوردن آنها را تصویب کرده است.

به این ترتیب تایوان اولین کشور در شرق آسیاست که خوردن گوشت سگ و گربه را غیرقانونی می‌کند.

ونگ یومین، نماینده پارلمان تایوان که از حامیان اصلی تصویب این قانون است گفت: این نقطه عطفی برای تایوان است تا به یک کشور دوستدار حیوانات تبدیل شود.

این قانون که به عنوان اصلاحیه‌ای بر قوانین حمایت از حیوانات در تایوان تصویب شده برای آزار حیوانات تا سقف ۶۵ هزار دلار جریمه نقدی و دو سال زندان در نظر گرفته است.

آزار حیوانات در این قانون هر گونه عمل عامدانه‌ای تعریف شده است که منجر به درد و رنج شدید جسمی حیوانات شود یا جراحتی شدید به اعضای بدن آنها وارد کند.

به گزارش بی‌بی‌سی، اصلاحیه قانون حمایت از حیوانات که در پارلمان تایوان به تصویب رسیده، صریحا خرید و فروش و مالکیت سگ و گربه را به منظور مصرف گوشت آنها ممنوع کرده است. این قانون همچنین رانندگان خودرو و موتورسواران را از دواندن سگ‌ها با قلاده به دنبال وسیله نقلیه منع کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوردن گوشت سگ و گربه در تایوان ممنوع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..