تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توییت مهناز افشار درباره کودکان بدسرپرست

توییت مهناز افشار درباره کودکان بدسرپرست

جامعه > آسیب‌ها - مهناز افشار در توییتی نوشت: حاصل تلاش‌های یک ساله ما در پویش "بدسرپرست تنهاتر است" نتیجه داد و بالاخره لایحه حمایت از حقوق کودکان در دستور کار کمیسیون قضایی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، پویش «بدسرپرست تنهاتر است» با حمایت بیش از ۴۰۰ هنرمند، ورزشکار، حقوقدان و فعال اجتماعی، سال گذشته تشكيل شده و قصد دارد به منظور حمایت از کودکان آسیب دیده و بدسرپرست در مذاکره با مسئولان قوای سه‌گانه به وضع قوانین جدید یا اصلاح قوانین موجود در این حوزه بپردازد.

مهناز افشار، هنرمند سينما با دغدغه‌هاي اجتماعي، به عنوان سخنگوي اين پويش، مذاكراتي با مسئولان در حوزه‌هاي مختلف داشته و در جديدترين توييت خود، از اين كه لايحه حمايت از كودكان بدسرپرست در يكي از اولويت‌هاي كار مجلس قرار گرفته، ابراز خوشحالي كرده است.


47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توییت مهناز افشار درباره کودکان بدسرپرست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..