تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲جایزه جشنواره فیلم سینیه دو نویی ایتالیا برای «ای۱۵۷»

۲جایزه جشنواره فیلم سینیه دو نویی ایتالیا برای «ای۱۵۷»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم مستند «A157» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور و از تولیدات مرکز مستند سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری جایزه ساینز اوارد و جایزه اصلی بخش مستند جشنواره فیلم سینیه دو نویی ایتالیا را دریافت کرد.

فیلم مستند «A157» در سلسله‌ جشنواره‌های بین‌المللی سینیه دو نویی که پیشتر در آلمان و فرانسه جوایزی را به‌ خود اختصاص داده بود، این‌ بار در ایتالیا نیز توانست دو جایزه را از آن خود کند.

هیئت داوران دانشجویی جایزه ساینز اوارد بخش مستند را به ‌خاطر بیان شگفت‌انگیز یک واقعیت دردناک به این فیلم اختصاص داد.

همچنین هیئت داوران جشنواره، جایزه‌ اصلی بخش مستند را به ‌این فیلم اعطاء کرد.

مستند «A157» تاکنون جوایز بسیاری را در داخل کشور از جمله جشنواره فیلم فجر، مقاومت، سینما حقیقت و ... کسب نموده و پیش از این جایزه اصلی جشنواره‌ بین‌المللی فیلم Zeichen der Nach آلمان، جایزه فیلم منتخب از نگاه تماشاگران جشنواره Chambéry فرانسه، جایزه بهترین مستند جشنواره واچ داکز لهستان و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم سینیه دو نویی ایتالیا را از آن خود کرده است.

این فیلم مستند روایتی است از سرگذشت تلخ سه دختر کرد سوری که مورد تجاوز داعش قرار گرفته‌اند و در شرایطی تکان دهنده زندگی می‌کنند.

جشنواره فیلم سینیه دو نویی روزهای 16 و 17 فروردین در شهر اربینوی ایتالیا برگزار شد.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲جایزه جشنواره فیلم سینیه دو نویی ایتالیا برای «ای۱۵۷»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..